tisdag 26 oktober 2010

PUAG dags!

I morgon åker stora delar av DIGG-gruppen till Jönköping för att delta i PUAG konferensen i Jönköping. Kort förklarat är PUAG(PingPong academic user grup) en konferens där de olika användarna som använder sig av plattformen PingPong(Hjärntorget) träffas. Birgitta, Helen och jag kommer att delta. Vi kommer att Twittra ifrån konferensen på DIGGevent2011 på Twitter. Jag planerar en intervju med någon av PingPong personerna, resultatet får ni se i nästa veckas DIGG-för alla i Hjärntorget. Kan hända att jag kommer att köra livestream med min mobil direkt i DIGG-för alla. Om jag lyckas kommer det bli punkten Jonas tips och trix mellan kl:11-12 på torsdag där Jonas Formholt visar nya och bra funktioner i PingPong(tänk Hjärntorget).


Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar